We're back!

19 mei 2019 - Oost-Souburg, Nederland

Dag 27

Na bijna 4 uur vertraging dan eindelijk aangekomen op Schiphol. De vertraging klink erger dan het was, de kindjes hadden vriendjes om mee te spelen op de luchthaven dus ze gingen extra moe het vliegtuig in. Jens viel ongeveer gelijk in slaap toen we eenmaal in de lucht waren.

20190518_044125

Na 5 uurtjes werd hij wakker en heeft toen nog als een zombie tv gekeken. Makkie dus.

20190517_175758

Lise was van plan weer de hele reis wakker wakker te blijven, maar na enig onderhandelen (lees: 100 potjes uno) gaf ze zich toch over een heeft toch eventjes geslapen  (1,5 uur 😅).

20190517_175814

De reis verliep voorbeeldig en rond half 2 zijn we geland op Schiphol.

Nog even wachten op de koffers..

IMG-20190518-WA0009

En toen werd die hadden stonden Sjors en Joke ons op te wachten!

IMG-20190518-WA0017

Met ballonnen!

IMG-20190518-WA0013

Eerst om een broodje van de Appie (God wat lekker) en toen door naar huis.

Om 5 uur waren we thuis. Wat is dat raar zeg. Wat een ruimte 😮. Heb nog steeds het idee dat ons huis leeg geroofd is, zo leeg.. Jens vind het geweldig. Stond voor de speelgoedkast te springen en te wijzen en riep steeds "cool!".

Even later werd Doornroosje 2.0 (de dwerghamster) gebracht (Doornroosje "the original" mocht tijdens de vakantie bij mijn ouders logeren, maar heeft het niet overleefd. Ze was dan ook al hoogbejaard, maar leg dat maar aan Lise uit. Niks van gezegd dus (we wilden de vakantie niet verpesten) en ze zag geen verschil.), de familie weer compleet 😉.

We hebben wakker weten te blijven tot 8 uur, toen viel ik met Lise en Jens in slaap op de bank. Andre dacht er verstandig aan te doen te rekken tot 10 uur.. Verkeerd gedacht. Lise werd om 12 uur wakker, Jens om 2 uur.

Ondertussen ben ik dus weer wakker  (heb tussen 4 en 11 nog geslapen in Jens' bed) en de rest ligt nu te slapen. De eerste wasjes draaien, het zit er op.

Leuk dat jullie allemaal meelazen en meeleefden 😊. Ik zie jullie binnenkort weer in het echie!

1. Marina Cijsouw:
    19 mei 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, ik heb er echt van genoten van jullie reis ❤️ Tot ziens weer in de kapsalon, zeer binnenkort 😉😘
  2. Linda Sturm:
    Welkom thuis!
  3. Ed Thea en Anne Luteijn:
    19 mei 2019
    Welkom thuis,Jullie hadden die regen ook daar achter kunnen laten !
    Hoewel, het is zeer welkom voor de tuin gras werd nu al (half mei) geel.
    Nu lekker uitrusten daar is het prima weer voor!
  4. Sanne:
    Welkom thuis!! Nu de live verhalen horen 😘
  5. Dick en Jolande:
    19 mei 2019
    Ik zag de auto staan, jullie zijn weer thuis. Welkom! En bedankt voor het "meereizen". Dat was super.... See you
  6. Leoni:
    22 mei 2019
    Zojuist de paar laatste verhalen bijgelezen. Wat een gave reis en ervaring.
    En wat kan jij leuk schrijven zeg!