Dag 9. Mexico

14 maart 2020 - Costa Maya, Mexico

Zo dat gaat snel ineens! Alweer in Mexico 😮. Onze 3e, en één na laatste stop voor we terug varen naar Miami. Ondertussen kunnen we corona aan boord ook niet meer missen want we worden elk uur herinnerd om handen te wassen etc. En bij elke andere ruimte die we willen betreden moeten we onze handen desinfecteren. Prima natuurlijk. Hier aan boord nog geen zieken (dat we weten) dus so far so good.

Maar Mexico dus!

We worden voor ons doen best laat wakker en begonnen onze dag lekker relaxed.

IMG-20200313-WA0006prima wakker worden met een lekker ontbijtje!

20200313_102559land in zicht!

We hebben geen excursie gepland voor vandaag want alles wat ons leuk leek was Jens te jong voor. Jammer natuurlijk, maar wij zijn toch al ooit in mexico geweest (Lise ook, maar dan in m'n buik) dus de tempels enzo hebben we toch al eens gezien.  Dus een relaxed dagje. We gingen uiteraard wel van boord om Costa Maya te bekijken.

20200313_134354

Vooral winkeltjes en super toeristische optredens. Maar niet minder leuk.

20200313_122718

20200313_122809

Ook konden we dolfijnen zien en flamingo"s

20200313_124810

En Lise kon ein-de-lijk kokosnootmelk drinken!

20200313_132845

Het was wel echt heeeel erg warm en de kindjes hadden het na 2 uurtjes wel gezien. Dus terug aan boord genoten van het zonnetje bij het zwembad. Lise heeft een vriendje gevonden die Nederlands spreekt (hij is 12 maar echt een lief ventje) dus dat speelt een stuk makkelijker. Jens huppelt gewoon lekker achter elk kind aan die ongeveer van zijn leeftijd is, ideaal!

Tien we begin van de avond terug kwamen bij onze hut hing er een briefje aan de deur. Ik moest me melden bij de receptie. Blijkbaar was er een probleem met onze afvoer.. Dus kregen we een upgrade naar een betere kamer. Een suite met balkon. Nice! Niet verkeerd dus!

1. Papa en mama:
    14 maart 2020
    Heerlijk weer! En een luxere kamer😋 lekker!!!
    Jullie hebben al een lekker kleurtje gekregen ☀️😎
    Geniet er nog van!😘😘😘
  2. Opa W.:
    14 maart 2020
    Dag 8 en dag 9 zijn - evenals alle vorige dagen - een groot feest. En wat die afvoer van jullie hut betreft: zo zie je maar weer eens dat een gelukje zit in een klein hoekje (aldus de zelfbenoemde filosoof opa W.)
  3. C Sponselee:
    15 maart 2020
    Wat maken jullie samen met de kinderen zoveel mooie avonturen mee
    Voor ons byzonder dat wy jullie reisverhalen mogen meemaken geniet verder van jullie mooie reis
    Opa en Oma Sponselee nu 80,00
  4. Ed Thea en Anne Luteijn:
    15 maart 2020
    Bijna einde cruise en dan nog VIP'S geworden ook,hopelijk willen jullie ons nog wel zien bij terugkeer,en jullie kunnen de vacantie verlengen hoor alle scholen gaan voor 3 weken op slot ivm het corona virus.