Dag 8. Kaaimaneilanden

14 maart 2020 - George Town, Kaaimaneilanden

Vandaag op tijd uit de veren. We komen 's ochtends vroeg aan bij de Kaaimaneilanden! We hebben de excursie geboekt om te zwemmen met stingrays (roggen)! Zin an! Met een bootje worden we aan wal gebracht om vanaf daar een half uurtje met een bus te moeten en daarna nog een half uurtje met weer een bootje naar de juiste plek in de zee te gaan. Het is wel duidelijk waar het te doen is.. De hele zee is leeg op een klein stukje na waar een stuk of 10 boten in een circel bij elkaar liggen met daarin honderden mensen.

Maar wat was het gaaf. Snorkelen lukte helaas niet voor Lise omdat de boten flinke golven maakten en dat vond Jens ook nogal eng, dus hij heeft André niet losgelaten haha. Dus toen hebben we ze nog een poosje in de boot gezet zodat wij wel konden snorkelen en nog wat filmen met de go pro.... Maar die had schijnbaar niet goed opgeladen 😅 dus batterij leeg. Handiggggg...

IMG_0610IMG_061620200312_11215920200312_11231320200312_113034

20200312_113452

Om 1 uur moesten we alweer terug zijn op de boot, dus veel meer dan dat konden we niet doen. Maar wat een gave ervaring!

1. Papa en mama:
    14 maart 2020
    Wat gaaf!!!! En super leuke foto's!😘😘😘
  2. Ed Thea en Anne Luteijn:
    15 maart 2020
    bedankt weer voor jullie sappige verhaal genieten kan niet op.En Jens en Lise bekijken het nogmaals maar dan op veilige afstand.