Dag 11. Back in Miami.

18 maart 2020 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Het is nu bijna 4 uur 's ochtends, en ik ben maar vast begonnen aan m'n jetlag geloof ik 🤔. Mooi moment om nog maar een blogje te typen 😅..

Maandagnacht rond 2am kwamen we weer aan in Miami. Niet dat we dat gemerkt hadden, want toen sliepen we wel gewoon 😏. Om 8 uur moesten we uit onze kamers zijn, dus half 8 de wekker gezet, want in Amerika kunnen de kindjes wel ineens uitslapen (alleen daarvoor zou ik elk jaar terug willen naar hier). De avond er voor waren de koffers al ingepakt en opgehaald dus het was een kwestie van wakker worden, tandenpoetsen, wassen, aankleden en hop je kamer uit. Wij zouden als 1 van de laatsten van boord gaan om 9:40. Konden toen dus heerlijk rustig aan doen. Lekker uitgebreid ontbeten en toen richting uitgang. Alles verliep soepeltjes, en rond 11 uur kwamen we aan bij ons hotel. De kamer was nog niet Klaar, maar mochten alvast bij het zwembad liggen. Dus geen straf! Wat ook geen straf was is dat we weer een upgrade van kamer kregen... gewoon een penthouse mensen! Ik weet niet hoor, ga denk ik nog naar een lot kopen van een loterij ofzo, want we hebben wel erg veel geluk met alles.

Maar dus een dagje in het zwembad.

Het is hier namelijk mega warm ook, dus we besloten om pas eind van de middag Miami Beach te gaan verkennen. Allemachtig, tis hier nog gekker dan in Las Vegas 😮.  Tis dat ik geen foto's durfde te maken, maar De mensen hier zijn raarrrr 🤣. Ik lig met mn degelijke billenbedekkende bikini eigenlijk best voor schut hier. De standaard hier is een string. Nah oké, tot zo ver prima. Maar zo lopen ze dus ook gewoon over straat.. En dus niet een fatsoenlijk degelijk stringetje hè.. Nheee....! Twee foutjes met een lapje stof van zo'n 4 cm voor je ladyparts is ruim voldoende. Dat geldt ook voor de bovenstukjes. De gemiddelde borsten zijn toch cup D op de slanke lichaampjes en cup watermeloen op de iets forsere. En dan het liefst een topje die de tepels nèt (niet) bedekken. En zo staan ze dan ook gewoon voor je in de rij van de kassa van de supermarkt. Soms met een netbroek of een volledig doorschijnend (liefst fluoriserende) broek er over... heel bijzonder 🤔.......

We hebben gegeten bij een restaurantje in de buurt van het strand. En dat was ook bijzonder te noemen. Daar reden de grootste auto's voorbij. Af en toe ook een cabrio, vooral met vrouwen achterin die twerkend (voor de niet kenners onder de lezers: Google maar ff 🤓) een showtje weg gaven. Nogmaals: bijzonder...

We zijn maar niet al te laat terug naar het hotel gegaan, want de sfeer werd naarmate het later werd wel wat minder.