Dag 7. Jamaica!

14 maart 2020 - Ocho Rios, Jamaica

Ya'mon (yes)! We zijn in Jamaica! Om 11 uur verzamelen om op excursie te gaan! We gaan op een vlot door de Martha Rae rivier!

Wat een prachtig land (voor zo ver we gezien hebben..). We moesten eerst ander half uur met een busje voor we er waren. Lise en Jens vielen in slaap dus we konden heerlijk relaxt van het uitzicht genieten. Super groen met een prachtige zee. Toen we aankwamen was er een man reggae aan het zingen. Lise en Jens deden gezellig mee! Heerlijk sfeertje dus! Daarna mochten we op onze vlot. Er mochten 2 personen per vlot, dus jongens bij de jongens, meisjes bij de meisjes. En wat was het prachtig!! (Helaas nog ff geen foto's hier.. op de een of andere manier willen ze hier niet uploaden. Super jammer!) Het duurde zo'n 45 min (voor Jens lang genoeg 😅) en we hebben echt genoten! Je zit dus met zn 2en op zo'n vlot op een gezellig bankje met een "kapitein" die stuurt met een lange bamboestok. De kapitein van de jongens was een echte (oude) rastafari. Daar was vooral Lise erg van onder de indruk en ze baalde in eerste instantie dat ze niet op die vlot zat. Maarrr van onze kapitein mocht ze zelf ook nog even kapiteinen 😏! Dus dat maakte een hoop goed. Het is echt ff jammer dat ik geen foto's kan laten zien, want dat is eigenlijk veel interessanter dan dit verhaaltje. Maar goed..

Op de terugweg kregen we flink honger want we hadden al vanaf 7 uur niet meer gegeten (donuts en wafels om 10 uur tellen niet mee). Gelukkig stopten we nog bij zo'n restaurantje/souvenirwinkel. Daar hebben Lise en ik nog jamaicaanse kip op. Lekker!!!

Om 5 uur waren we weer terug aan boord. Wat een top dag!

Hier de foto's!!!

20200311_12453220200311_14130920200311_14005020200311_13555720200311_13450020200311_13411820200311_133525

1. Opa W.:
    14 maart 2020
    Dag 5 en 6 heb ik ‘ gemist’ maar achteraf toch kunnen lezen. Ik ben nu weer bij t/m dag 7. Wat hebben jullie tot nu toe een prachtige reis zonder al te veel hoofdbrekens. Ik geniet ervan op afstand.
  2. Papa en mama:
    14 maart 2020
    Wat een prachtige reis maken jullie! Ben benieuwd naar de foto's! 😘😘😘
  3. Marina Cijsouw:
    14 maart 2020
    Wateren mooie reis weer... hopen dat Corona wegblijft bij jullie 🤧❤️
  4. Dick en Jolande:
    Looking good. Joooooh, relaaaaaxxxx
  5. Ed Thea en Anne Luteijn:
    15 maart 2020
    de foto's liegen er niet om echt genieten daar,en Lise had het weer voor elkaar met haar charmes ,van wie heeft ze dat ook al weer ????????????
  6. Naomi:
    18 maart 2020
    Ik heb via juf Marian de links doorgekregen!!
    Wat maken jullie een enorm bijzondere reis!!
    Lise, ik ben benieuwd naar alle verhalen als jullie straks weer terug zijn in Nederland.

Groetjes van Juf Naomi