Daar gaan we weer (bijna)!!

29 februari 2020 - Oost-Souburg, Nederland

Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we weer op avontuur!

We vliegen naar Miami om vanaf daar naar de Everglades en "The Keys" te gaan.  Daarna gaan terug naar Miami en daar stappen we aan boord van MSC ARMONIA (fancyyyy). We cruisen een week (als corona niet op bezoek komt 😅) via Jamaica, de Kaaimaneilanden, Mexico en de Bahamas weer terug naar Miami. Daar hebben we nog een aantal dagen aan Miami Beach.

20200229_155825

Woensdag gaan we 's middags alvast naar Schiphol. Daar hebben we een hotel geboekt zodat we de volgende dag vanaf daar met een shuttlebus snel op de luchthaven staan. Om 9:15 moeten we vliegen dus om 6:15 moeten we er zijn. Op tijd uit bed dus!

Komende dagen de koffers inpakken en de laatste spulletjes aanschaffen en dan zijn we er klaar voor!

1. Dick en Jolande:
    29 februari 2020
    Jippie, leuk om weer mee te mogen kijken. Ik hoor gelijk in mjn hoofd allerlei Beach Boys nummers in mij hoofd. Heeeeel veeeel plezier. We houden het huis wel in de gaten.
  2. Papa en mama:
    29 februari 2020
    Heerlijk, nu maar aftellen dan!😘
  3. Maudo:
    29 februari 2020
    We zitten er klaar voor hoor!😎😍
  4. Marina Cijsouw:
    29 februari 2020
    Wat geweldig weer, ik wist het nog niet. Heel veel plezier en ik ga jullie weer volgen 😘
  5. Opa W.:
    1 maart 2020
    ‘Geniet’ maar nog een paar dagen van dat kl**e weer hier, des te meer geniet je van de Caribbean sunshine. Doe iedereen de groeten daar van Opa W.
  6. Carola:
    Haha komt goed opa 😆!
  7. Mariëlle:
    1 maart 2020
    Yesss zo leuk om alles weer te volgen, veel plezier ❤️
  8. Carla Willems:
    1 maart 2020
    Wat een heerlijk vooruitzicht!!! XXX !!!
  9. Ed Thea en Anne Luteijn:
    4 maart 2020
    Wat leuk dat wij weer "mee mogen reizen". :-)
    Geniet er van.