Dag 1. Miami (here we come)!!

6 maart 2020 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Woensdag waren we eind van de middag al naar Schiphol vertrokken om daar te slapen. Om 5:15 ging de wekker en om 6 uur zaten we in de shuttle naar de luchthaven. Super relaxed! Snel ingecheckt, douane etc ging ook snel dus genoeg tijd voor een ontbijtje (bij de mac 😏). Daarna het vliegtuig in. We vlogen met "tui" dus Nederlandstalige crew. Dat was natuurlijk ideaal voor Lise. Kon ze niet alleen de oren van hun koppen kletsen maar konden ze nog wat verstaanbaars terug zeggen ook 😋.

20200305_171344

Uiteraard moesten er tekeningen gemaakt worden voor de gehele crew, dus ook voor de piloot. Die was er zo blij mee (🤣) dat ze een kijkje mocht nemen in de cockpit!

20200305_113227

20200305_113334

En ook mocht ze de stewardessen helpen met afval opruimen.

20200305_171809

Ze deden het super goed! Ook het overstappen ging hardstikke snel, en de auto ophalen ook dus waren snel in het hotel. Daar moest nog gezwommen worden, want de kids waren nog steeds niet moe 🤷‍♀️.. kleinigheidje: ons zwembad was gesloten ivm een besloten feest. Maar na wat verdrietige blikken (en een moeder die ging klagen omdat ze geen zin had in jammerende kinderen 😌) mochten we in het zwembad van het buurhotel. Kids blij (en moe!), wij blij.

20200305_181336

Snel wat gegeten op de hotelkamer, en 7:30pm (het is hier 6 uur vroeger dan in NL) lagen we met zn alleen lekker te slapen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ed Thea en Anne Luteijn:
    6 maart 2020
    Blij dat alles goed is verlopen en dat je relaxt bent aangekomen!
    Ik buurman Ed ben alleen stik jaloers op die piloot je snapt wel waarom !!!
    Veel plezier verder en tot het volgende verhaal met hopelijk ook weer mooie en spannende foto's
  2. Papa en mama:
    7 maart 2020
    Fijn dat de reis goed is verlopen en jullie goed zijn aangekomen! Nu heerlijk genieten!😘