En dan nu weer naar huis...

16 mei 2019 - Internationale luchthaven van San Francisco, Verenigde Staten

Dag 25 en 26.

We zijn nu op het vliegveld. 45 minuten vertraging (zo ver).

Gisteren wakker geworden in de regen, tussendoor een paar x droog geweest zodat Lise en Jens nog even komen zwemmen (al was het maar 15C), dat kon natuurlijk niet ontbreken op de laatste dag.

IMG-20190516-WA0009

20190516_110944toch best koud

Vanuit het zwembad ging Lise nog ff goed onderuit. Vol op dr gezicht. Zij komt dus niet geheel ongeschonden thuis 😕.

20190516_120411Het is dus niet dat we nu we in Amerika waren maar gelijk om lipfillers zijn gegaan..

Verder gisteren de koffers ingepakt, binnen gespeeld, en Lise heeft dr nageltjes laten doen 😆.

20190516_130035

Welke hadden beloofd dat als ze niet zou pulken aan dr nagels ze nagellak mocht. Dat is eindelijk de laatste week gelukt, dus dat kwam mooi uit aangezien er op elke hoek 4 nagelsalons zitten.

Vanmorgen vroeg de wekker gezet (5:30). We moesten pas om 9 uur de camper inleveren, en het wad maar een uurtje rijden vanaf de camping. Maar we wilden er goed op tijd zijn omdat het druk zou worden bij het verhuurbedrijf en we anders midden in de San Francisco spits zouden zitten.

Dus om 6 uur reden we weg.

Kids sliepen nog.

20190517_071408

En half 8 waren we er. Even bij de Starbucks ontbeten en daarna Door naar het verhuurbedrijf.

20190517_075752

Alles verliep top en om 9 uur zaten we al in de taxi richting het vliegveld.

Weet waren dus in ieder geval op tijd 😅 aangezien we pas om 14:55 zouden vliegen. Tot nu toe 45 min vertaging, we wachten maar af.

Dit is ons laatste berichtje uit Amerika.

Amerika wat was je geweldig! Zo blij dat we dit hebben kunnen doen!

20190517_135915

1. Papa en mama:
    17 mei 2019
    wat heb ik genoten van je verhalen, maar wat zal ik blij zijn om jullie morgen weer te zien! goede reis!😘😘😘
  2. Sanne:
    Goede reis lieverds!!! 😘
  3. Marina Cijsouw:
    Straks weer lekker in jullie eigen bed slapen 😀😀 ik zeg alvast Welkom thuis 😘
  4. Carla Willems:
    18 mei 2019
    Hele fijne terugreis, wat was het een supergaaf avontuur!
    Maar ook heel fijn om jullie weer snelste zien!
    Kus aan de kids van Carla Kip, en voor jullie een 😘
  5. Opa W.:
    18 mei 2019
    En wat zijn wij (Oma/Opa/Omi/Opi) blij dat jullie weer veilig zijn thuisgekomen! We hebben genoten van jouw verslag en vooral de manier waarop je dat hebt gedaan.
    A star is born!
  6. Br Willems:
    19 mei 2019
    Een hele goeie terugreis. Heb genoten v jullie reisverhaal.😘
  7. Claudia:
    21 mei 2019
    Heerlijk zo.n reis verslag..ik heb vanmiddag alles gelezen en bekeken!
    Een reis om nooit te vergeten😉