Seaworld San Diego!

10 mei 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

Dag 19.

20190510_142536

Ik heb een nieuw lievelingsdier; een Beloega. Wàt een leukerds zijn dat zeg. Ik wil er één voor thuis denk ik. Volière weg, aquariumpje er voor in de plaats, moet kunnen... We zijn vandaag dus naar Seaworld geweest  (die zag je vast niet aankomen). Wat was het mooi!  Wat een toffe shows! We hadden geluk dat we er op een doordeweekse dag waren, hadden nu 30% korting, en dat scheelde nogal wat 😅. Nam niet weg dat het nu dan een koopje was, maar hé twas het dan ook waard!

We waren er om kwart voor 11, om 11 uur ging het park open. Ze gaven een bewolkte dag af, maar nog 20C dus een prima dagje om daar rond te lopen!

Om kwart voor 12 zou de zeeleeuwenshow beginnen, dus konden eerst nog even langs de Beloega's. Zoo leuk (haha woordgrapje 😬 leukste thuis hè)! Maar echt wat een leukerds zijn dat.

20190510_112039

20190510_112017(0)

Ze kwamen echt met je spelen!

Daarna naar de zeeleeuwenshow. Fantastisch! De "presentator" probeerde heel grappig te doen,  en dat was hij nog ook! Eigenlijk was de show die hij gaf voordat de echte zeeleeuwenshow begon nog het leukste 😅.

20190510_113450

20190510_115949

Ik zal jullie niet vervelen met 100 foto's van verschillende dieren, maar de orca's en dolfijnen mogen natuurlijk niet ontbreken!

20190510_134525

20190510_154441

Ook 2 super shows! Van de dolfijnenshow kreeg ik gewoon kippenvel. Echt spectaculair. Bijna tranen in mn ogen (al zegt dat vrij weinig aangezien ik om alles jank 😅).

20190510_144625

20190510_145531

Rond half 5 waren we allemaal moet van het slenteren, dus naar de camper om terug naar de camping  (lees: stuk asfalt waar je je camper kan parkeren) te gaan.. Blijkt dat iemand het kraantje in de wc niet goed dicht hadden gedaan. Oftewel, al het water was op, en de vuil watertank was overstroomd. Kan je zeggen, geen frisse bedoeling 😖. Gelukkig was de wc niet overstroomd, dat water stond enkel heel hoog 😷. Maar het wasbakje dus wel net. Zo konden wel niet rijden. Maar je kan ook niet zomaar lozen daar op het parkeerterrein. Aan André de eer om te wc wat leger te scheppen met een emmer en het in de bosjes te gooien  (sorry seaworld) zodat we daarna naar een plek konden rijden waar we het konden legen.

We zijn toen maar bij Denny's gaan eten (lekker makkelijk) en hadden daarna ook nog zo'n lekker ijsje verdiend.

20190510_190707

Jens was al ingestort toen dus André met hem naar huis en "de meiden" ijsjes halen. Het was wel een kwartier lopen dus had Lise in de buggy gezet en heb hardgelopen 😂 (nee echt!) zodat André zijn ijsje ook als en ijsje kon opeten. Dus weinig tijd weer voor een foto. Maar tadaaa!

20190510_200144

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maudo:
    14 mei 2019
    Weer heerlijk om te lezen! Nu snel naar het volgende verhaal........🏃🏻‍♀️
  2. Sanne:
    Neee jaloers!!! Orka's gezien wow wow wow 😍