Naar Huntington Beach

11 mei 2019 - Huntington Beach, California, Verenigde Staten

Dag 20.

Tijd voor de laatste stukjes van de reis. Via Highway 1 -die langs een groot deel van de Stille Oceaankust van Californië gaat- weer richting San Francisco. Het was lastig om een camping te vinden. We zijn al 2 dagen aan het kijken voor leuke plekjes maar worden niet echt wijzer. Omdat het weekend is is het overal langs de kust druk. Gelukkig hebben wel gisteravond toch een "RVPARK" langs de route gevonden. We vinden verder weinig informatie er over. Geen idee of er water en elektriciteit is, en wat er te doen is. We laten ons dus maar verrassen 😬.

Dus we komen uit bij de bestemming waar de tomtom ons naar toe heeft gebracht, maar geen camping te zien.. Tis ook echt druk op de weg, dus ff stoppen en op het gemakje kijken zit er niet in. Dus we rijden het parkeerterrein op. En dat is het dan ook. Haha. We hebben dus een plekje op een parkeerterrein. Maar wat voor een plekje!

20190511_130923prima plekje!

Aan de andere kant van het parkeerterrein zijn wat winkeltjes en cafeetjes, daar gaan we eerst even kijken. Het is een echt surfstadje! Wat een gezellige uitstraling! Daarna nog even spelen op het strand (er staat net een te fris windje, dus bikini's en zwembroeken blijven in de kast.

20190511_154225

Onze buurman zei dat je lekkere hamburgers kan eten op de pier, in een super gave old school diner. Dat doen we dus!

Ik zie garlic fries op het menu staan, leek me lekker.. Nouuuuuu jongens niet te doen. Ik geloof dat er een hele bol over de friet was uitgeperst. Heb er 1 hapje van gegeten en toen werd ik al onpasselijk van me eigen geur 😅. Weinig last van muggen gehad die nacht. En Lise bofte, die mocht bij papa slapen. Kon hem dat gewoon niet aandoen..

1. Ed Thea en Anne Luteijn:
    Weer een super dagje ;-)
  2. Maudo:
    14 mei 2019
    Ik zat net te denken wat we vanavond zouden eten.......garlic fries? Het zal toch iets anders worden😧
  3. Hanneke.. tante Hanneke ;):
    14 mei 2019
    Hehe André niet te flauw hè