Mothersday in Huntington Beach

12 mei 2019 - Huntington Beach, California, Verenigde Staten

Dag 21.

Na een wat rumoerig nachtje -het was gisteren natuurlijk zaterdag en dat houdt hier in dat er grote groepen jongeren op het strand gaan feesten- word ik "wakker gemaakt" met een heerlijk ontbijt en mooie cadeaus. Het is moederdag!

20190512_093947

Na nog een poosje knutselen besluiten we op zoek te gaan naar de speeltuin die in de buurt zou moeten zijn. Terwijl de kindjes spelen gaat André nog ff vissen.

20190512_122353

20190512_123542

Toen we vertrokken was het nog bewolkt en een beetje fris, maar eenmaal in de speeltuin wordt het snel warmer. Om 12 uur zoeken we André weer op een halen wat te eten op de pier mét een milkshake. Met slagroom en kersje! Leuheuuuuk!

20190512_134904

Daarna snel omkleden in bikini's en zwembroeken en zonnen maar! De frisse wind is weg, dus het is heerlijk!

20190512_14573720190512_145839

20190512_145434

Het is hier precies zoals in Baywatch, mis alleen de gespierde, iets te knappe strandwachten. Maar je kan ook niet alles hebben hè.

20190512_150145

Jens was na het dagje strand helemaal kapot en is als een blok in slaap gevallen na het eten. Konden Lise en ik mooi nog even winkelen..

20190512_195145zonsondergang

20190512_201907

Moederdag is hier trouwens wel echt een dingetje. Werkelijk de helft van de mensen die ik tegen kwam wenste me een happy mothersday. Plus kortingen voor moeders deze dag, ideaal dus als je gaat winkelen!

1. Papa en mama:
    14 mei 2019
    net alle 3 je verhalen gelezen! wat schrijf je toch leuk😀 nee een paar dagen genieten en dan zit het er weer op. gaat snel hè, 4 weken, maar ik zal blij zijn jullie weer te zien hoor! dikke kus!😘😘😘😘
  2. Carla Willems:
    14 mei 2019
    En ik maar denken dat André jouw ideale Baywatcher was! Maar het kan nóg beter dus:)
    Genieten maar!!
  3. Maudo:
    14 mei 2019
    Was weer heerlijk jullie verhalen te lezen tijdens het ontbijt! Goeie reis verder! Dikke 😘
  4. Ed Thea en Anne Luteijn:
    14 mei 2019
    We hebben weer genoten van jullie verhalen,en zo te zien loopt Lise stage bij Baywatch,
    Dan krijgen we vast en zeker een nieuwe Baywatch Babe.Voor niets en niemand bang.
    Fijne vacantie nog XXX
  5. Dick en Jolande:
    14 mei 2019
    Gelukki weer van alles beleefd, want dan beleven wij het mee.... Als je je beroep beu bent kun je nog altijd schrijfster worden. Boekje, column in de PZC, trekt lezers. Doen zou ik zeggen. Of blogger of vlogger als beroep. Niks mis mee. Schijn je flink mee te kunnen verdienen....voor een volgende verre reis. Enne.... Wij houden de rupsen voor jullie bezig , bij ons vreten ze de boel kaal, maar wij spuiten ook niet....in de straat zeeer rustig, dus een terugkeer kan gewoon plaatsvinden hoor. Geniet nog van alles daar.liefs uit soepdurp.
  6. Hanneke.. tante Hanneke ;):
    14 mei 2019
    Zo lies jij kan met ome Sander mee surfen van de zomer!