Palm Springs Aerial Tramway - San Diëgo

9 mei 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

Dag 18.

Whoaaa alweer dag 18. Wat gaat het snel ineens. Groot verschil met de eerste week waar we duidelijk nog last hadden van de jetlag, verkoudheidjes, en nog moesten wennen aan het reizen (en gebrek aan goede koffie). Nu zitten we er echt al een poos "lekker in" en gaan de dagen echt open en weer dicht. We gaan vandaag naar San Diëgo, wat voor mijn gevoel echt het begin van het afsluiten van deze reis is. Nog een weekje langs de kust terug richting San Francisco en dan zit het er alweer op 😰.

Maargoed, das nog een week, dus niet te veel bij stil staan. We hebben besloten om Joshua Tree NP echt te skippen  (want waarom zou je gaan als eigenlijk niemand er echt zin in heeft?), en besluiten om met de Palm Springs Aerial Tramway te gaan. Op 30 minuutjes rijden van de camping én ongeveer op de route naar San Diëgo. Toppie 👍.

Begin de middag kwamen we er aan (want er moest eerst natuurlijk nog gezwommen worden) en het was leuk! Én hoog!

20190509_12345920190509_123553

Boven eerst wat gegeten, wat rond gekeken en toen weer terug naar beneden 😁. Moet wel zeggen het ritje naar boven en beneden waren duidelijk het leukste. Eenmaal boven was het niet echt interessant.

20190509_123511

20190509_133406

Eenmaal weer in de camper gingen we naar Del Mar. Dat is een plaatsje net boven San Diëgo. André zag het niet zitten om tijdens de spits SD in te rijden. Om half 6 kwamen we aan. Gekookt en gegeten en daarna het dorpje (stadje?) ingewandeld voor een toetje. Ben ik blij dat we hier morgen nog een nachtje staan... Een ijssalon "yoghurt factory" (ofzoiets) waar je zelf je ijsje kan klaar maken. Jammer dat onze telefoons in de opladers zaten in de camper, want dit was en foto waard. Wel goed excuus om morgen dus nog een x terug te gaan 😀🐷.

1. Dimphy:
    Ziet er wederom weer gaaf uit!! Lekker genieten nog! X
  2. Maudo:
    10 mei 2019
    Nog een hele week avonturen door Amerika!
    En voor ons nog een hele week jullie leuke belevenissen lezen....kom maar op!!!
    Enjoy!👍🏻😘
  3. Papa en mama:
    10 mei 2019
    wow wat een hoogte! geloof zeker dat dat spectaculair was! en we zijn benieuwd naar de foto's van de ijssalon!😗😗😗
  4. Ed Thea en Anne Luteijn:
    13 mei 2019
    weer een mooi reisverslag ;-)
    We genieten mee.