Via Mariposa Grove naar Lake Isabella

28 april 2019 - Lake Isabella, California, Verenigde Staten

Dag 5 en 6.

Vandaag weer een dagje rijden. We willen richting Las Vegas, maar dat ik echt te ver voor in 1x.

Dus naar Lake Isabella. Ook al 5 uur rijden. En we willen ook nog stoppen bij de Giant Sequoias in Mariposa Grove, dus we vertrekken redelijk op tijd. Om 9 uur zijn we op weg.

Nog even stoppen bij tunnelview.

20190426_084149

Doei mooi Yosemite ❤. En door! Rond half 11 zijn we bij Mariposa Gove.

Wat gaaf ook weer. Wat een joekels van bomen. Helaas mijn telefoon in de auto laten liggen, dus geen foto's voor op m'n blog. Gelukkig wel op de camera 😊.

Toen verder. Hmmm. De tom tom blijft zoeken naar bereik. Naja, voorlopig nog ruim een uur rechtdoor, dus dat komt zo wel als we uit de bergen zijn. Niet dus. Gaat lekker bij ons hè. Als je lekker relaxed op vakantie wilt,  ga dan dus niet met ons mee. Wij dus een wegenkaart gekocht. Had op mij  telefoon nog wat aanwijzingen staan, dus rijden maar. Toen nog 1 laatste poging gedaan (we moesten nog een uur rijden, maar nu kwam er een onduidelijk punt aan) tom tom gereset, en hij deed het weer! Heuuuuj! Laatste boodschappen gedaan en Lake Isabella here we come!

Dag 6. Lake Isabella

We hebben er maar een chilldagje van gemaakt. Dat was vooral voor de kindjes even nodig.

20190427_10243220190427_110616

20190427_130940André kon vissen 👌

20190427_161044

20190427_175720😂 van een dagje spelen wordt je vies

20190427_184359

20190427_184824

Morgen nog 5 uur rijden door Death Valley naar Las Vegas. Wij zijn weer even opgeladen 👌

1. Sanne:
    Wat een heerlijke verhalen! 😁
  2. Marina Cijsouw:
    28 april 2019
    Voor de achterblijvers is het genieten met jullie blogs, of we meegaan op jullie reis minus de stress 😂😂😂
  3. Papa en mama:
    28 april 2019
    wat kan je toch verschrikkelijk leuk schrijven!!!!
  4. Dick en Jolande:
    28 april 2019
    Zoooo, even de verhalen ingehaald. We hebben jullie niet uitgezwaaid omdat we iets eerder dan jullie ook naar Schiphol gingen. Vandaag pas gestart met lezen van je blogs. Wow, wat een belevenissen zeg. Jeee. Al voldoende voor een hele vakantie. Anderen zeiden het al, je schrijft geweldig. Ik hoor het je vertellen en, los van de foto's , zie ik er ook de beelden bij. Een ervaring voor het leven, nu al. Ik hoop met wat minder tegenslag, maar ja, dan heb je ook wat te vertellen. Geniet van alles!