Door Death Valley naar Las Vegas

29 april 2019 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

Dag 7 Door Death Valley naar Las Vegas.

Om 5 uur ging ons wekkertje. En terwijl de kindjes nog lekker lagen te slapen, gingen wij richting Las Vegas. Aangezien we door Death Valley zouden rijden wilden we daar zo vroeg mogelijk zijn.

20190428_055731

Was weer een flink eindje rijden, maar wel weer gaaf! Al had ik DV redelijk snel gezien 😅. Dooie bedoeling daar. Bloedheet ook (goh).

20190428_094510Sanddunes in DV

We zijn dus ook een andere staat in gereden. Van California naar Nevada. En tot zover is Nevada precies wat ik er van had voorgesteld. Grappig, echt zoals op televisie en in tijdschriften.. Ik miste alleen dat momentje dat INEENS vanuit het niks Las Vegas daar zou moeten zijn..

Tuurlijk, eerst was er alleen dorre woestijn, maar daarna kwamen we in al wat meer drukte en al wat meer stadachtige omgeving en oja daar was dan ook de eerste neonreclame. Jammer, had dat dan weer spectaculairder verwacht 😅.. Kan niet alles hebben he..

20190428_115915onderweg

Rond 1 uur aangekomen op de camping. En inderdaad, BLOEEEEEDHEEET. Dus eerst het zwembad in (Lise kon dr geluk niet op). Toen hebben Lise en Jens nog een powernapje gedaan want om half 7 ging de shuttle naar The Stip, de bekende straat van Las Vegas. De Fonteinen gezien en de Eifeltoren en wat heen een weer gewandeld. Wàt een bijzondere mensen lopen daar zeg. Jens spotte gelijk een paar blote dames met enkel wat diamantjes op hun tepels en een klein stringetje aan, en begon er gelijk mee te sjansen 😆. Lise vond die mevrouwen maar zonde want "die zouden vast geen kleren kunnen betalen".

20190428_19303620190428_194750

Het was een lekker dagje en een leuk avondje!

1. Sanne:
    Wow! Super gaaf! Xxx