Extra dagje Las Vegas

29 april 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 8

Vandaag besloten besloten om een dagje extra in LV te blijven. Het plan wass om naar Zion NP te gaan, maar daar gaven ze de hele dag regen en onweer af. Dan doe je daar ook niet zo veel, en dan kan je beter hier blijven. Zeker omdat ze voor vandaag voor LV maar 23C en bewolkt (en een beetje regen) hebben afgegeven. Dat zijn betere temperaturen om overdag nog eens rond te kijken! En wat was het heerlijk 's ochtend. Lekker grijs (ben verbrand bij Lake Isabella dus dat is best ff prettig dan) maar wel 23C 👌.

20190429_104522

Lekker eerst de ene kant van The Strip bekeken. En tussen de middag geluncht bij het Rainforest Café. Dat is een restaurant waarbij het lijkt alsof je in de jungle zit. Overal zijn er wilde dieren om je heen (nep uiteraard) en om te zoveel tijd gaat het er dan onweren of bewegen die dieren. En heel spektakel! Lise vond het geweldig! Jens ook, zolang hij maar op een afstandje naar de dieren kon kijken hihi.

20190429_122450

Maar toen werd buiten stapten ging het regenen. En hoe! Met bakken uit de lucht en onweer.

20190429_130747

Das best heftig daar kan ik je melden. En toen koelde het nog verder af en wad het nog maar 17C. En wij stonden daar in onze zomerse outfitjes.. We hadden veel verwacht van deze vakantie, maar niet dat we het voor het eerst koud zouden hebben in Las Vegas 😆.

We zijn tussen de buien Door nog doorgelopen naar Circus Circus. Dat is een casino waar er ook voor kindjes wat te doen is. Dus daar nog even gebleven en toen een uber (deze wou ons wel meenemen zonder autostoeltjes) terug naar onze camper gegaan.

Daar nog maar eens naar het weerbericht voor Zion gekeken, bleek dat er een "Warning" is uitgegaan. Grote kans op overstromingen daar. Morgen dus maar even verder kijken. André is weer eens 😉 aan het gokken,  dus kan nu ff niks met hem bespreken.. Misschien maar eerst vanuit hier naar de Grand Canyon ipv Zion...

Voor nu ben ik in ieder geval blij dat ik hier zit en niet in Zion.

Wordt vervolgd!

1. Marina Cijsouw:
    30 april 2019
    Hopen dat het bij een waarschuwing blijft en dat jullie je reis kunnen voortzetten naar Zion 😀
  2. Ed Thea en Anne Luteijn:
    30 april 2019
    Je schrijft fantastisch Carola. Het is net of we er bij zijn:-) ;-)
    Benieuwd waar jullie morgen in belanden.
  3. Park Ranger Ome Sander:
    30 april 2019
    Gaaf om te lezen dat de kids zich ook vermaken!
    Hoop dat Zion NP nog lukt. Hanneke en ik vonden het toen wel een soort paradijs. Hummingbirds, overal beekjes, watervallen, bloementjes etc. Was wel juni toen.

Enjoy!
  4. Papa en mama:
    30 april 2019
    ben benieuwd waar jullie terecht komen, als ik de reactie van Sander lees hoop ik dat jullie nog naar Zion kunnen!😗
  5. Ed Thea en Anne Luteijn:
    30 april 2019
    Buurman Ed 30 april 2019 .
    Kom net van de Jumbo gaat voor 14 dagen dicht vanaf 13u.
    Dan maar naar huis en wachten tot 15u op Jens oh nee die komt niet!
    Wat moet ik met al die vrije tijd,gelukkig is er iedere dag een leuk Reisverhaal te lezen.
    Zie dat het tij een beetje begint te keren vasthouden we zullen duimen !
  6. Maurice Peterson:
    30 april 2019
    Leuk verhaal Carola. Ik las dat jullie naar de Grand Canyon gaat. Grand Canyon Skywalker, leuk om op die brug te wandelen.
  7. Hanneke.. tante Hanneke ;):
    30 april 2019
    Klinkt weer allemaal als kommer en kwel.. kom maar naar huis;) haha hoop ook echt dat jullie naar zion kunnen!! Duim voor jullie! Kus