Van Zion naar Capitol Reef

1 mei 2019 - Capitol Reef, Utah, Verenigde Staten

Dag 10.

Het plan was om eerst nog Zion in te gaan om te wandelen om daarna door te rijden naar Capitol Reef. Om 8:10 zou de eerste shuttle naar het park gaan. Die zouden we dus nemen. Zouden.. Als we niet pas om kwart over 8 wakker zouden zijn geworden 😅. Het had vannacht flink geregend, schijnbaar slapen de kids daar goed op 😆. Moet zeggen dat ze toch wel goed slapen hier (op de aller eerste dag na dan)!

Maar goed, dan maar wat later hè.. Om kwart over 9 zaten we in de shuttle in het park. Het was weer maar een korte wandeling, want Lise had er weinig zin in 😅. Maar het was niet minder mooi! Herten gezien (die zien we toch wel erg veel hier, maar blijft leuk!), prachtige bergen en mooie woeste rivieren.

20190501_12065820190501_09534820190501_095644

Daarna weer om de camper en richting Capitol Reef. Je moet dan door Zion heen, dus dat was ook nog erg indrukwekkend  mooi!

20190501_12455420190501_143753

Aangekomen in de buurt van CR op een camping, te laat wel om nog richting het park te gaan. Dus dat staat voor morgen op de planning om vervolgens door te gaan naar Arches...

1. Maudo:
    3 mei 2019
    Het gaat inmiddels heel wat relaxter nu zo te lezen! Lekker hoor, zo hoort het ook😉
    Veel plezier verder!
    Liefs van ons😘