San Luis Obispo

14 mei 2019 - San Luis Obispo, California, Verenigde Staten

Dag 23.

De dag begint wat bewolkt,maar we moeten toch eerst weer een klein stukje rijden. Het is maar 1 uur en een kwartier naar de volgende plek; San Luis Obispo.

Het plan is om daar naar het Children's Museum te gaan. Leuk, allemaal opgezette kindjes, die zijn zo lekker rustig.. Grapje natuurlijk 😬. Het is een museum vóór kindjes. Nah wie had dat gedacht!?

Super pedagogisch verantwoord! Zo zijn we..

Nu moesten we er alleen nog zien te komen met de camper. Die in je dus nergens kwijt... Na een half uur rondjes te hebben gereden kwamen we in een doodlopende straat uit en was ik er wel een eind klaar mee. We stonden op een plek waar opzich genoeg plek was om de camper kwijt te kunnen, alleen dat mocht daar niet. Maar met onze mazzeltjes in mijn gedachten van eerder deze reis dacht ik mijn geluk weer eens te beproeven. Stapte uit de camper, liep een minuutje rond en jawel hoor..! Een man komt zijn huis uit "Can I help you?" En 2 min later parkeren we op zijn terrein, want de beste man had zelf ook familie in Europa wonen, dus we hadden een connectie 😆. Grappige lui daar. Maargoed, gratis parkeren op 200 meter lopen vanaf het museum 👍.

20190514_13145520190514_13171520190514_133022

20190514_133335

20190514_140521

Het was hartstikke leuk. Half de middag waren we weer op de camping en was het weer praaaaachtig weer! Dus 3x raden wat we er gedaan hebben...

20190514_155455

1. Marina Cijsouw:
    16 mei 2019
    Geweldig weer, moet echt lachen om je schrijfwijze, net zoals jr praat 😀😀
  2. Papa en mama:
    16 mei 2019
    het was weer een feestje om je verslag te lezen!😘😘😘
  3. Hanneke.. tante Hanneke ;):
    17 mei 2019
    Whaha ja duidelijk een enorme connectie.. Ik mag hopen dat je wel ook werd uitgenodigd voor t diner!