Hellooooo jetlag 😵

22 april 2019 - Newark, California, Verenigde Staten

Dag 1. NEWARK

Nou. We zijn er. De vliegreis ging hartstikke goed! Lise en Jens hebben geen oog dicht gedaan de hele rit, tòtdat we gingen landen. Tuurlijk joh. Maar ze hebben het super gedaan!

20190421_230413IMG-20190421-WA0052

Maar toen.... Geen buggy's te zien bij de gate. Mopperdemopper. Dat werd sjouwen met een slapende Jens en dat was echt geen pretje als je door de douane moet in Amerika. Dat duurt namelijk eventjes... Ondertussen stond Lise ook te tollen op dr benen. Ze viel gewoon staand in slaap 😮. Zo boem op de grond. Oeps.. Toen zijn Lise, Jens en ik (Carola) maar uit de rij gestapt omdat het aardig op kindermishandeling begon te lijken. We stonden toen al 75 min in de rij, en hadden nog geen 8 stappen gezet 😣. Dus ik ben tegen de muur gaan zitten ergens naast de rij, maar toen kwam er ineens iemand naar ons toe die ons (ook André) meenam naar een snellere rij 👌. Toen was het in 15 minuutjes geregeld! Meevallerrrrr!

20190421_181512

Toen snel naar ons hotel. De kindjes lagen ondertussen volledig in coma. Ik hoopte dat ze dat zouden doen tot de ochtend maarrrrr helaas. Om 8pm lokale tijd (5:00 in NL) lagen we eindelijk in bed. En om 12am werd Lise wakker😰. Die is nog even terug gaan slapen, maar om 2am waren we toch echt klaar wakker met zn allen. Heb je wat aan je dag zullen wel maar zeggen 😅.

Dus klokslag 6 uur zaten we ultra gaar  (wel gedouched en gebadderd, want waren ze weer een half uurtje zoet) aan het ontbijt 🍵🍳. Om daarna lekker een stukje te gaan lopen en alvast de Walmart te verkennen.....

........

Tot zover hadden ik getypt de 22e 😅.

En toen dacht ik.. nou lekker boeiend maar niet heus. Ik typ vanavond wel verder. Das dus niet helemaal gelukt 😅.

Afijn, ik zal nu ff deze dag af maken en dan volgt hierna de rest. Houdt je vast...

........

Na de Walmart zijn wel terug gegaan naar het hotel. Nog steeds behoorlijk brak, dus toen het zwembad maar ingedoken (lees: Lise en Jens)! Dat was lekkerrrr. Balen dus voor ze dat ze er om 12 uur uit moesten om de camper op te halen. Maar ik beloofde ze dat ze zodra we de camper hadden opgehaald weer in  het zwembad mochten op de eerste camping  (die had ik namelijk speciaal uitgekozen vanwege het zwembad en de speeltuin).

IMG-20190422-WA002120190422_104708

Juist. Dat liep dus even anders...

Pas om half 4 waren we echt op weg met de camper. Ritje van 1,15 uur, maarrrr natuurlijk ff wennen zo'n bakbeest  (hij's 9 meter lang 😅) en we kwamen midden in de spits terecht van San Francisco. Toppertje 😬.. Dus pas om iets voor 7 kwamen wel eindelijk aan. Dat werd dus niet meer zwemmen  (ook omdat het zwembad gesloten bleek te zijn precies deze week). Dus jullie snappen, Lise was not amused. Ook waren we te laat om nog wat dingen te regelen voor de volgende dag dat we naar San Francisco zouden gaan. Om 8:45 hadden wel tickets voor alcatraz... Dus kregen we de tip van een andere kampeerder om dan maar een uber te nemen.... Wij waren ondertussen zo vreselijk moe dat we alleen nog maar naar bed wilden....

Hoe dit afloopt lezen jullie morgen.. 😈

Want ondertussen is het hier ook weer bedtijd. 😪

1. Sanne:
    27 april 2019
    Heerlijk lieverd! De start is gemaakt. Fijne Koningsdag 😉🥂.
  2. Mariëlle:
    27 april 2019
    Wat heerlijk om te lezen allemaal! Geniet er van!
  3. Maurice Peterson:
    27 april 2019
    Leuk om te horen dat de reis is goed gegaan. Geniet ze van jullie verdiende vakantie.
  4. Papa en mama:
    27 april 2019
    leuk om zo te lezen hoe alles verloopt!
    geniet ervan en ben benieuwd naar de rest van de reis!
    xxx
  5. Marina Cijsouw:
    27 april 2019
    Fijn dat de reis goed gegaan is, vier ook wat Koningsdag he vandaag 😀😀
  6. Maudo:
    27 april 2019
    Wat leuk om het 1e echte reisverslag te lezen! Het loopt vaak niet zoals je gepland hebt, maar het komt altijd weer goed. Dat maakt het zo’n gaef avontuur! Have fun en liefs van ons 😘
  7. Ronald sturm:
    Reizen is geen vakantie.... het is een avontuur. 😀 Have fun! Leuk campertje 🚌
  8. Ed Thea en Anne Luteijn:
    Een echt reisavontuur:-)
    We kijken al weer uit naar het volgende verslag.
    Geniet er van. Liefs van ons