Dag 3 en 4. Key West

11 maart 2020 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Na een prima ontbijtje vertrokken we naar Key West. Het zuidelijkste stukje van Florida. Wat een prachtige rit. (Heb een mini stukje film geüpload, maar geen idee of en waar jullie die kunnen zien 😅.) Door kleine (voor Amerikaanse begrippen dan) plaatsjes die met elkaar verbonden zijn door bruggen. Wouwiedepouwie! Na 2 uur rijden kwamen we aan in Key West bij het Ibis Bay Resort. Het waaide flink en daardoor viel ons (mijn) plannetje om naar het strand te gaan wederom in duigen. Gelukkig was het bij het zwembad weer dikke Prima!

20200307_150301

En dat er een dunkin' donuts tegenover onze kamer zat was ook best oké  😏..

20200307_153411<- lang verwachte 1e donut

Ook kon je er haaien voeren!

IMG-20200307-WA0014

En liepen deze draken gewoon over straat!

IMG-20200307-WA0027(ik heb het dus over de leguaan)

's Avonds met de shuttle van het hotel het stadje in geweest. Maar het was zaterdagavond... niet de meest ideale tijd om zo'n plekje te bewonderen. Wel ging het er heel gemoedelijk aan toe, en was er een erg gezellige sfeer. Het centrum heeft heel veel van die super leuke huisjes (vind ik), dat alleen al maakte het leuk om er rond te lopen.

Helaas lunt het ff niet die foto te uploaden, die volgt dus nog ooit).

Daarna terug met de shuttle en hop naar bed.

De volgende dag hadden we nog een dagje daar. Dus weer lekker ontbijtje en toen weer terug met de shuttle het stadje in. We hadden de shuttle voor onszelf want schijnbaar was hier de zomertijd ingegaan.. Ik vond al dat de kindjes zo lekker lang hadden geslapen 😅 niet dus.. Maar wij zaten dus om 9 uur in de shuttlebus. De rest van het eiland is er nog zo vroeg bij, vooral niet op zondag om "8 uur". Het was dan ook nog best weer om in bed te liggen want het was nog aardig frisjes met die wind en ook nog niet echt zonnig.

De chauffeur was zeer verbaasd dat we gisteren geen kippen hadden gezien, die vielen niet te missen zei hij..

Nouuuu inderdaad. Overal waar je nu keek waren er kippen en nog meer hanen. Heel gek zo overal waar je keek.

20200308_093954uiteraard naar het AAALLLLER zuidelijkste puntje gegaan voor een lekker toeristisch kiekje.

Nog wat winkeltjes bekeken en toen maar weer bij het zwembad neergeploft. We hebben het er maar zwaar mee..

1. Maudo:
    11 maart 2020
    Nou, het is afzien voor jullie😂.
    Heel veel plezier verder!
    Dikke kus van ons😘
  2. Leoni:
    11 maart 2020
    Leuk weer een blog, geniet verder lieverds!
  3. Opa W.:
    11 maart 2020
    Wat hoorde ik nou op de radio over Key west of Key Largo: iets over een speciale folklore - iets van krokodillen aaien of dwergwerpen. Dat was het niet - maar wel iets heel merkwaardigs. Iets van gemerkt?
    Blijf nog maar lekker daar genieten want het is en blijft hier kl**te weer.
  4. Ed Thea en Anne Luteijn:
    11 maart 2020
    Een opluchting om weer wat van jullie te vernemen 3 lange dagen niets van jullie vernomen! We zijn natuurlijk gewoon om elke dag met jullie mee te genieten dus ik buurman Ed was best ongerust en of er iets mis was.Gisteren zei Thea nog zal is op Instagram kijken en daar was je actief geweest 1 uur daarvoor ! Nou geniet maar lekker daar en tot gauw !!!!
  5. Ed Thea en Anne Luteijn:
    11 maart 2020
    Het filmpje is goed te zien hoor mooie rit ,denk je aan de snelheid !!
  6. Papa en mama:
    11 maart 2020
    En nu lekker cruisen! Geniet ervan😘😘😘