Naar Bluff en Monument Valley

3 mei 2019 - Bluff, Utah, Verenigde Staten

Dag 12

Vandaag gingen we onderweg naar Monument Valley. We hadden daar gisteren een camping geboekt, dus hop in de camper die kant op zodat we nog de hele dag daar zouden hebben. Onderweg het bekende plaatje gezien. Dus stoppen, foto's maken, beetje rond kijken en dan nog een half uurtje rijden tot we bij de camping waren..

20190503_13512920190503_13503520190503_140112

Onze camping lag op nog geen 5 min rijden van Monument Valley. Top dachten wij zo. Even wat informatie alvast inwinnen bij de camping. Wat blijkt, met de camper kon je net tot bij het visitor center komen. Moest je wel entree betalen, maar met de camper zou je niet verder komen dan daar. Je kon wel een jeep huren. Kost £300,- en mocht je daar dan 2,5 uur het park mee in. Vonden wij best veel geld om nog meer -plat gezegd- rode rotsen te zien. En zeker aangezien Lise en Jens ook weinig zin hadden in "*zucht* weer al saai alleen maar lopen 😣". Oké, dat gingen we dus niet doen. Ik zag iets over een oud dorpje uit de 17e eeuw. Leek ons wel geinig, en omdat er anders toch weinig te doen was gingen we dat doen. Moesten we wel ff 45 min terug rijden 😅 want daar waren we blijkbaar net doorheen gekomen 😬. Ochja, op naar Bluff naar "the fort".

Wat was dat leuk! Echt alsof je terug ging in de tijd. Je kon je ook omkleden in kleding van toen. Wou Lise heel graag (oké ik vond het stiekem ook leuk) dus dat deden we.

20190503_162451

Alleen Jens had zn verstand nog, die vertikte om aan dat belachelijke gedoe mee te doen (André is lichtelijk onder druk gezet moet ik toegeven).

Na de foto deden André en ik weer onze eigen spullen aan, maar Lise wou het aanhouden. Gok dat ze in heel wat vakantiealbumpjes van andere toeristen komt te staan. Twas dan ook echt een plaatje!

20190503_163941

20190503_163040op zoek naar goud

20190503_164415Toch nog een foto met cowboyhoed!

20190503_165046kijk hoe serieus 😆 mocht er een re-make van Little house on the prairie komen.......

20190503_165541in de schoolbanken van toen. Mist ze een dagje minder 😉.

We vonden het allemaal een leuke dag! Afgesloten met een barbecue en banaan met chocolade als toetje 👌

20190503_194916

1. Hanneke.. tante Hanneke ;):
    6 mei 2019
    Oh liesss wat ben je mooi!!!!
  2. Marina Cijsouw:
    6 mei 2019
    Wat zien jullie er prachtig uit 😀😀😀 Ps die banaan met chocolade, had ik jou die tip eens gegeven?😉
  3. Papa en mama:
    6 mei 2019
    wat een leuke foto s! Lise is echt een plaatje❤❤❤
  4. Alana Kyra Willems:
    Leuke foto's Veel plezier nog
  5. Dick en Jolande:
    6 mei 2019
    Geweldig, inderdaad, kleine huis op de prairie. Terug in de tijd. Staat jullie goed.
  6. Maudo:
    6 mei 2019
    Super weer die foto’s! Het staat de kinderen goed zeg.....of ze nooit iets anders aan hebben😅
  7. Carola:
    6 mei 2019
    Dat zou best eens kunnen Marina! Lekkerrrr!
  8. Ed Thea en Anne Luteijn:
    6 mei 2019
    Hij gaat lekker zo,houden zo wij genieten in ieder geval mee,met volle teugen.
    En super leuke foto's