Aftellen!

8 april 2019 - Oost-Souburg, Nederland

Het komt nu écht in de buurt. Onze reis naar Amerika!

Nog 13 nachtjes slapen en dan vliegen we! Of nog 14 nachtjes en dan worden we voor het eerst wakker in San Francisco (nog beter!)!

Ondertussen ben ik wat onrustig , heb het idee dat ik nog 1001 dingen moet regelen, maar kan er niet op uit, want Jens is ziek... Zal dus alles moeten regelen vanuit huis. Dus bol.com is nu mijn grootste vriend en op een mooie tweede plek komt kruitvat.nl. Och, ook prima, zo lukt het ook.

Net deze site aangemaakt, kunnen jullie ons volgen :). Zodat we al onze leuke avonturen in jullie gezicht kunnen wrijven :D. En de minder leuke dingen zullen we er ook op zetten zodat jullie met ons mee kunnen leven :p..

Nu eerst de inpaklijst maken, kijken wat we nog missen en dan even proefdraaien met het inpakken van de koffers (heb namelijk echt geen idee of we veel ruimte over houden of dat ie stampensvol gaat zitten..). En tussendoor met mijn kleinste zieke vriendje knuffelen..

20190408_093915

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Papa en mama:
    8 april 2019
    ja het grote aftellen is begonnen! spannend hoor!!!! 😗
  2. Sanne:
    8 april 2019
    Leuk met jullie mee te lezen en te kunnen genieten van alles wat jullie gaan beleven. 😙
  3. Opa W.:
    8 april 2019
    Reken erop dat wij jullie in de gaten zullen houden - dus geen gekke dingen doen en.....braaf zijn!!
  4. Leoni:
    8 april 2019
    Veel plezier en succes met de voorbereidingen. Leuk dat we mee kunnen lezen.
  5. Mariëlle:
    8 april 2019
    Spannend hoor! Heel veel plezier, ik heb nu al zin om al jullie verhalen te lezen! Beterschap voor Jens!
  6. Maudo:
    14 april 2019
    Wij hebben al zin in de verhalen! Nog een weekje.......😎